Skip links
اصول مدیریت

منظور از اصول مدیریت چیست؟

اصول مدیریت به مجموعه‌ای از رویکردها و دستورالعمل‌ها اشاره دارد که هدف آن‌ها هدایت نیروی انسانی در جهت رسیدن به…
تعاملات سازمانی

تعامل سازمانی چیست؟

تعاملات سازمانی(employee engagement) به نوعی ارتباطات و همکاری‌ها در سازمان گفته می‌شود که به افراد و بخش‌های مختلف اجازه می‌دهند…
چشم انداز سازمان

چشم انداز سازمان چیست؟

بیانیه چشم‌انداز یک شرکت، به طور کلی، به وضوح بیان می‌کند که سازمان در آینده‌ چه جایگاهی را برای خود…
توامندسازی کارکنان در سازمان

توانمندسازی کارکنان چیست؟

توانمندسازی کارکنان Employee empowerment به معنای فراهم کردن فرصت‌ها، ابزارها و مسئولیت‌ها برای کارکنان است تا بتوانند به طور مستقل…

test