رهبری در سازمان چیست؟ معرفی انواع سبکهای رهبری رهبری در سازمان یا کار به معنای توانایی هدایت، انگیزهبخشی و تاثیرگذاری بر افراد یا گروهها برای دستیابی به اهداف…
هوش هیجانی در محیط کار و روشهای تقویت آن هوش هیجانی (Emotional Intelligence) توانایی فرد در شناسایی، درک، مدیریت و تأثیرگذاری بر احساسات خود و دیگران است.
بررسی رقابت در محیط کار؛ مزایا و معایب رقابت در یک محیط کاری برای کارکنان و کارمندان امری اجتناب ناپذیر است. هر قدر که رقابت در محل کار…
درباره اهداف شغلی و نحوه تعیین آن اهداف شغلی مجموعهای از مقاصد و برنامههایی هستند که افراد برای پیشرفت در مسیر حرفهای خود تعیین میکنند.
درباره طوفان فکری؛ ابزار و روشهای عملی تکنیک طوفان فکری (Brainstorming) یک روش خلاقانه برای حل مسئله یا تولید ایدههای جدید است که در آن گروهی از…
درباره مهارت شبکهسازی و روشهای گسترش آن شبکهسازی (Networking) فرایند ایجاد و توسعه روابط با دیگران به منظور تبادل اطلاعات، ایدهها و فرصتها است.
شرایط و نکات مهم درباره ارائه پیشنهاد شغلی پیشنهاد شغلی (Job Offer) یک سند یا پیام رسمی از سوی یک کارفرما است که به فردی پیشنهاد میکند تا…
چطور باید شغل مناسب خود را پیدا کرد؟ پیدا کردن شغل مناسب مستلزم شناخت دقیق تواناییها، علاقهها و اهداف فردی است. باید با تحقیق درباره بازار کار، فرصتهای…